woensdag 24 oktober 2007

De wereld van Stijn.

Welkom in mijn wereld; die van twijfel, chaos en verwarringen. Uiteraard is hij - zoals het hoort - mooi afgeschermd achter een kleedje van orde, organisatie en small-talk. Ondanks enorme inspanningen in het verleden, lijkt "het hoort zo" levendiger dan ooit. Maar vanbinnen woedt de storm voort. Zó sterk dat er af en toe een windje ontsnapt. En die kunnen stinken. Je moet tussen de lijnen lezen.

Net zoals met zovele dingen, kom ik weer te laat. Terwijl er velen al mee stoppen en een blog al deel uitmaakt van iemands basisuitrusting - net zoals de WC-pot en een wit hemd - ja juist dan besluit ik om er ook maar één te nemen. Misschien omdat het chaotische blogwereldje mij een vertrouwd gevoel geeft, of om mijn persoon te promoten en erbij te horen, of om gelijkgestemde zielen te vinden, of gewoon om een uitlaatklep te hebben? Wie zal het zeggen? Eén ding staat vast: met dit bericht is hij een feit .. of toch niet?

Dus, lieve lezer(es), des te beter als je er wat aan hebt, maar indien niet: ook goed. Laat gerust iets van je horen in een reactie, maar dat hoeft ook niet. Misschien komen hier nog veel berichten, misschien ook niet. Laat ons zien wat een druppeltje chaos in een oceaan van chaos teweeg brengt.

Geen opmerkingen: